Ahhoz, hogy az első bizonytalan merülésektől a Te gyermeked is gyorsan eljuthasson a vízbiztosságig, a biztos úszástudásig, kifejlesztettünk egy hat szintből álló rendszert.
Ez a hét szint segít, hogy csemetéd mindig a tudásához illő csoportban, hozzá hasonlókkal tanulhasson és garantáltan jó alapokra, alaposan építsük fel az úszástudását.
Ráadásul imádni fogja, ahogy a folyamatos kihívásokat leküzdve büszkén gyűjtögeti a sikeres vizsgákért járó okleveleket.
Fontosnak tartjuk a pozitív megerősítést minden alkalommal, ezért minden ügyesen végigúszott óráért is dícséretben részesülnek a kis úszóbajnokok, amennyiben a foglalkozáson szépen dolgoztak. Dícséretkártya a jutalmuk. Tíz darab kártyáért szorgalom aranyérem jár.
Meglátod milyen büszkén viszi majd haza és teszi ki szobája falára a teljesítményéért járó elismeréseket. 🙂
Az úszás tanulás során nagyon fontos az alapok elsajátítása, majd a mozdulatok pontosságának, egymásutániságának begyakorlása. Ezt igazán jól tanítani és tanulni is homogén, hasonló tudású gyermekekkel lehet.
Ezért alakítottuk ki a szintrendszert, ahol minden egyes szinten meghatározott tudást kell megszerezni, koncentráltan, ennek eléréséhez adjuk a gyakorló feladatokat. Így a megszerzett biztos alapokra építjük az egyre bonyolódó és összetettebb feladatokat, hogy biztosan álljanak össze az egyes úszásnemek.
A különböző tudásszinteken a „kiegészítő játékok” is a tudásnak megfelelő nehézségűek, így marad az úszás mindig érdekes, szórakoztató és kihívásokkal teli!
AZ úszás tudásszintekbe sorolást sok minden befolyásolja.
A gyermekek életkora is meghatározza milyen tudásszintű csoportba fogja kezdeni az úszás tanulást, hiszen, ahogy a szárazfölön is különböző bonyolultságú mozgásokra, mozdulatok összehangolására, feladatok megértésére képesek különböző életkorban, így a vízben sem mindegy mit, mikor és hogyan várunk el tőlük.
A figyelem és fegyelem fenntartása a különböző életkorokban szintén eltérő.
Az órákon folyamatosan fejlődik a kis úszóbajnokunk. Ennek ritmusa gyermekenként eltérő lehet. Előfordul, hogy a csoport szépen együtt halad és szintről szintre együtt lép, viszont az is előfordul, hogy egy-egy gyermek gyorsabban, vagy lassabban fejlődik, mint a többiek. Nagyon fontos, hogy gyermekünk tudását ne a másikéhoz, hanem az őt saját magához viszonyítsuk, lássuk meg az apró előre lepéseket is, hiszen nem könnyű feladatokról beszélünk (gondoljunk csak bele mi magunk mennyi idő alatt tanulunk és fejlesztünk készség szintre egy-egy új dolgot…). Ezért is jó a szint rendszer, hiszen „személyre szabhatjuk” az órákat az által, hogy feljebb tesszük őket egy szinttel, vagy még pár alkalommal az adott szinten tartjuk és ráerősítünk a még nehezen menő feladatokra.
Amennyiben kis úszóbajnokunk készen áll, vizsgát tehet az adott csoport teljesítéséhez szükséges feladatokból. A vizsga sikeres, ha minden kiírt vizsga feladatot teljesíteni tud (akár többször is) a kis vizsgázó.
A szinteken való előrehaladás sok tényező függvénye: gyermek személyisége és képességei/kora /edzettségi állapota/ edzés gyakorisága/
Hosszabb kihagyás visszavetheti a tudásszintet, hiszen készség szintjére kell fejleszteni …
Nagyon fontos, hogy bármilyen ügyes is gyermekünk, soha se hagyjuk őt magra a vízparton!
Tartsuk szem előtt egy nyaralásnál, hogy milyen körülmények között tudta azt, amit tudott. A medencében úszni teljesen más, mint egy élővízben. Hagyjunk időt a különbség megtapasztalására, segítsük gyermekünket pár jó tanácssal, ha a szokványostól eltérő helyen úszna.
Kismedencés óra, melyen az oktató a vízben segíti a gyerekeket.
Az úszás óra játékos feladatokból áll, melyek célja az úszás alapjainak megéreztetése, elsajátítása (lebegés, siklás hason és háton, merülés), az úszás órán használatos eszközök megismertetése, a víz megszerettetése, a sport mindennapokba illesztése.
A halacska csoport óráira teljesen kezdő gyerekeket várunk, akik még tartanak a víztől, nem szeretik, ha vizes lesz az arcuk, csak karúszóval, vagy úszógumival játszottak eddig a medencében.
A halacska csoportban azért gyakorolunk, hogy ezt mind megtanuljuk:
Szintvizsga után kis úszóbajnokunk az ARANYHAL csoportba léphet.
Kismedencés óra, melyen az oktató a vízben segíti a gyerekeket.
Az úszás órák célja:
Szintvizsga után kis úszóbajnokunk a BREKI csoportba léphet.
Kismedencés óra, melyen az oktató a vízben segíti a gyerekeket.
Az úszásórák gyakorlatai:
Szintvizsga után kis úszóbajnokunk az CSIKÓHAL csoportba léphet.
Kismedencés óra, az oktató partról kezdi az órát és a már „biztonsággal végzett faladatoknál „ nem megy be a vízbe
Az úszásórák gyakorlatai:
Szintvizsga után kis úszóbajnokunk az DELFIN csoportba léphet.
Kismedencés óra, az oktató a partról vezeti a gyakorlást
Az úszásórák célja
Szintvizsga után kis úszóbajnokunk az KIS CÁPA csoportba léphetnek, ezek a foglalkozások már nagy medencében történnek.
Nagy medence (Mézesvölgyi uszoda)
Az úszás óra célja
Nagy medencés óra, mely során az úszás a medence teljes hosszán történik (25 méter). Ebben a csoportban szabályosan úsznak a kis úszóbajnokok, már csak pontosításra van szükség.
Az úszásóra célja a sportolás, az edzettség fenntartása, fokozása.
Gyakorlatai az úszásnemek technikájának finomítása, időre úszások, versenyek.
A cápa csoportban úszó gyerekek szabályosan ússzák a három úszásnemet ( gyors-, hát- mellúszás).
Egyszerű, online bejelentkezési rendszerünk segítségével, bármikor választhatsz szabad alkalmaink közül. Kattints a gombra és válaszd ki, mikor jöttök hozzánk.
© 2022 Minden jog fenntartva